Reis Thailand, dag 1 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Tamara Bergstra - WaarBenJij.nu Reis Thailand, dag 1 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Tamara Bergstra - WaarBenJij.nu

Reis Thailand, dag 1

Door: lippenbalsum

Blijf op de hoogte en volg Tamara

01 April 2012 | Thailand, Bangkok

Zooo zaterdagavond om 15.00 uur vertrok ik met het vliegtuig naar Pukhet. Het was een klein vliegtuigje, ik zat gelukkig wel bij het raam maar naast mij zat een grote man. Het was dus erg krap. Heb niet kunnen slapen en de reis duurde erg lang maar het was dan ook ruim 12 uur vliegen.
Het uitzicht met de landing was erg mooi! Echt waanzinnig mooie natuur! Op Pukhet zelf maar ruim een uur gebleven, toen vlogen we alweer verder. Na een uurtje kwam ik in Bangkok aan, heel anders... een grote, drukke stad.
Nadat ik mijn tas gevonden had ben ik een taxi gaan zoeken, dom dom natuurlijk want ik had de bus moeten nemen maar was er niet helemaal bij met mijn hoofd. 1 euro = 41 Bath. De taxi kostte 400 Bath en de bus maar 100 maargoed..
Eenmaal in de drukke toeristenstraat aangekomen was het zoeken naar een hostel.. ik dacht dat dat heel makkelijk zal gaan maar dat was dus niet zo.. eerst wilde ik in een wat rusteige plek een slaapplek zoeken want in die toeristenstraat zou je niet kunnen slapen van de herrie maar na 2 uur zoeken met die backpack, een spijkerbroek en een dik vest met 36 graden nam ik dan toch maar genoegen met een hostel in die straat. Was wel goedkoop, 190 Bath voor een 1 persoonskamer. Wel met gezamelijk douche en toilet maar dat geeft niet. Nu kon k me eindelijk opfrissen en omkleden. Ik ben even buiten gaan kijken. Het is er erg wennen. Een drukke, grote stad en de vriendelijkheid van de mensen vond k best tegenvallen :P Het was bewolkt en super benauwd. Ik heb in totaal vandaag 3 ritjes met de Tuk Tuk gemaakt, dat was wel erg leuk en heel erg goedkoop. K heb 3 keer 20 Bath betaald.
Ook heb ik een tempel bezocht en gebeden voor boeddha ;) dat was ook erg bijzonder om te doen.
Morgen heb ik wat dingen gepland staan. Ik hou jullie op de hoogte ;) xx

  • 01 April 2012 - 13:43

    Tabitha:

    Leuk on te lezen hoor.geniet ervan.liefs

  • 01 April 2012 - 21:27

    Papa:

    Goed dat er skype is ... blij je even te zien en heeft je ook goed gedaan :-)
    Kusje's xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tamara

Actief sinds 02 Nov. 2010
Verslag gelezen: 352
Totaal aantal bezoekers 41176

Voorgaande reizen:

20 November 2010 - 30 November -0001

De wereld rond

Landen bezocht: