Nieuws... - Reisverslag uit Hurghada, Egypte van Tamara Bergstra - WaarBenJij.nu Nieuws... - Reisverslag uit Hurghada, Egypte van Tamara Bergstra - WaarBenJij.nu

Nieuws...

Door: lippenbalsum

Blijf op de hoogte en volg Tamara

05 Februari 2011 | Egypte, Hurghada

Haiiii haiiii,
Hier weer een berichtje van mij! We zitten nog steeds vast in het plaatsje Hurghada in Egypte. Er rijden nog steeds geen bussen, vliegen geen vliegtuigen en de boot vaart ook nog steeds niet. Gelukkig is het wel een mooi plaatsje met strand en zee maar als je eigenlijk al een paar dagen geleden had willen vertrekken dan is het iets minder en wie weet hoe lang het nog kan gaan duren…
Ook heb ik twee nieuwtjes. Één ervan ga ik vertellen en één er van nog niet.
De leuke maar ook moeilijke trip vol tegenslagen die we eindelijk weer zouden gaan starten gaat toch niet meer door…. We hebben nu hier in Egypte heel wat ellende meegemaakt en hierna zouden we naar Saoedi-Arabië gaan. Dit blijkt niet te kunnen want ze laten geen alleen reizende vrouwen het land in. Als we niet door Saoedi-Arabië kunnen dan kunnen we nog door Soedan maar daar is het reisadvies 5 van de 6 dus dat gaat ook niet, dan kunnen we nog door Libië maar dat heeft ook een negatief reisadvies. Eigenlijk de helft of meer van de landen in de rechterhelft van Afrika had al of heeft ineens een negatief reisadvies.
Vliegen naar een land in Afrika is ook geen optie, ten eerste hebben we nog steeds te veel spullen bij ons om te gaan vliegen, ook hadden we een auto willen kopen maar dat gaat op deze manier ook lastig en het budget gaat op deze manier wel erg snel.
Het nieuws is dus zodra ik weg kan uit dit land dan ga ik weer naar Jordanië met Esther en daarna komen we weer naar Nederland!!
Als ik weer terug ben in Nederland krijgen jullie het andere nieuwtje te horen.........................

  • 05 Februari 2011 - 10:35

    Wendy:

    Hee tam.

    Een hele goeie beslissing, is nu niks in de landen met al dat onrust.
    Dat nieuwtje? Moeten we nog zo lang wachten, ik ben benieuwd... ;-)

    Doe voorzichtig en hopelijk ben je gauw weer in Nederland.

    Groetjes wendy

  • 05 Februari 2011 - 10:36

    Rob & Jose:

    Hoi Tam

    Goed besluit. De wereld bestaat immers uit meer dan Africa alleen. We zijn nu wel erg benieuwd naar het andere nieuwtje..... moeten je ouders rekening houden met extra kamertje over enige maanden....je hebt het goud van de Farao gevonden......je smokkelt Mubarak mee naar Nederland in je rugzak....
    Doe voorzichtig en kom snel naar Nederland.
    Je O § T

  • 05 Februari 2011 - 12:25

    Annemarie:

    Nou je maakt mij erg nieuwsgierig wat het andere nieuwtje is!! Heel veel plezier in Jordanie als nog en heb een veilige trip naar NL!

    Liefs

  • 05 Februari 2011 - 16:28

    Metin:

    Goed dat je terug komt! Je hebt wel het onderste van de kan gehaald.. En dat maakt jou fuckin' stoer ;)

  • 05 Februari 2011 - 19:32

    Bjorn:

    He!

    Denk dat het een goede beslissing is,
    ben alleen wel nieuwsgierig naar dat andere nieuwtje haha...

    (K)

  • 06 Februari 2011 - 13:19

    Simone:

    Hee!
    Zo schrijf je een tijdje niks en nu heb ik er twee tegelijk gelezen :P. Lieve Tam ik ben blij dat je weer terug komt :).

  • 06 Februari 2011 - 17:29

    Corielle:

    Hey Tamaar!!

    Ik heb tijdje niks nieuws gelezen en gezien, maar vanmiddag had ik weer genoeg te lezen ;). Wat leuk om te lezen dat je weer terug komt. We moeten maar snel afspreken dan, ben heel benieuwd naar al je verhalen en natuurlijk..... het nieuwtje :D hihi. KUS

  • 09 Februari 2011 - 13:25

    Bianca:

    Ik ben nieuwsgierig!!!
    Je gaat toch niet emigreren naar Jordanie ofzo?
    xxx

  • 09 Februari 2011 - 23:50

    Peter:

    haha beetje flauw dat we die andere niet te horen krijgen nu haha grapje maar tamara doe het rustig aan geniet er nog van voordat het over is.
    Veel plezier en de groeten

    Greetz
    Peter

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tamara

Actief sinds 02 Nov. 2010
Verslag gelezen: 312
Totaal aantal bezoekers 41171

Voorgaande reizen:

20 November 2010 - 30 November -0001

De wereld rond

Landen bezocht: