Chiang Mai & Mae Hong Son Loop - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Tamara Bergstra - WaarBenJij.nu Chiang Mai & Mae Hong Son Loop - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Tamara Bergstra - WaarBenJij.nu

Chiang Mai & Mae Hong Son Loop

Door: lippenbalsum

Blijf op de hoogte en volg Tamara

19 April 2012 | Thailand, Bangkok

Hiiii daar was ik weer, ik heb een paar dagen geen internet gehad.
In chiang Mai was nog steeds het waterfestival bezig. Dat was echt een super tijd! Hele dagen mensen nat gooien en zelf nat gegooid worden! Ik ging nu wat minder met Flo en Shawn om, had er niet zoveel zin meer in.. Ik had al wel een kamer met hen geboekt voor 4 dagen maar daar zelfs een paar dagen geen gebruik van gemaakt. 1 keer bij andere mensen geslapen en 1 keer bij Gabrielle, dat is een Nederlans meisje wat ik heb leren kennen. We gingen nu veel met Tim (een Nederlander) om en de Belg, was super lachen. 's Avonds een paar keer uit geweest en een avondje naar Tai box geweest want daar wilde ik zo graag heen. T was ook super vet om te zien.
Na het Tai boksen was de Belg gaan slapen en waren Tim en Gabrielle nog wat gaan drinken in een bar. We hadden een emmer met Mojitto gedronken en zijn daarna weggegaan. Bij binnenkomst moet je overal je slippers uit doen en toen ik dus mijn slippers weer wilde aan doen waren ze gestolen.. :S beetje jammer..
De volgende dag heb ik 's avonds tegen Shawn en Flo gezegd niet meer met hun te willen reizen. Flo begon me namelijk al een paar dagen best heel erg te irriteren en ze deden een beetje raar nu ik ze minder zag. We zouden wel met zijn 3en naar de markt gaan omdat het onze laatste avond met zijn 3en zal zijn. Bij de markt aangekomen keek ik bij wat kraampjes dus we zouden een uur later afspreken om elkaar weer te zien. Ik paste bij 1 kraampje een zwart jurkje maar t was best een klein maatje want de thaise vrouwen zijn natuulijk klein en superdun. Eerst kwamen er wat mensen kijken maar het werden er steeds meer en meer tot er op een gegeven moment een hele groep vrouwen stonden te kijken en allemaal zeiden ze dat ik het moest kopen omdat ik er echt sexy uit zag en dat ik een supermooi figuur had. Daarna begonnen ze op mijn billen te slaan, het was echt bizar. Dat jurkje zat ook zo strak dat heel mijn borsten na boven werden geperst dus na veel moeite kon ik daar weg zonder het jurkje gekocht te hebben :P inmiddels kwam ik een uur later dan afgesproken bij de plek van Flo en Shawn en die waren natuurlijk al weg. Ik ging maar naar het hostel want moest nog wat doen. Onderweg kwam ik een jongen tegen uit Dubai. Ik had hem met Thai box leren kennen. We hadden een wedje gemaakt en ik had gewonnen dus had ik een biertje gekregen. Hij liep met een meisje maar die bleek dus bi te zijn. T was echt verschrikkelijk, ze begon helemaal te gillen toen ze me zag want ik was het mooiste meisje wat ze ooit had gezien zei ze en niemand had haar zo opgewonden als mij.. :S ook kon ze niet ophouden met dingen te zeggen over mijn borsten en als ik even niet oplette likte ze eraan, echt bizar allemaal. Snel afgekapt en naar mijn hostel. Daar mijn spullen gepakt want de volgende ochtend zal ik vertrekken.. Ik ging de loop doen met Tim en de Belg.
De volgende ochtend naar ze toe gegaan en wat informatie ingewonnen, scooters gehuurd en op pad gegaan!
We vertrokken die dag naar het plaatsje Pai. Onze scooters gingen echt super hard 110 km per uur! De weg ernaar toe was al mooi maar de jongens vonden het erg leuk heel de weg super hard te rijden dus daarom niet heel erg van de omgeving kunnen genieten.. helaas.
In Pai aangekomen hebben we een guesthouse geboekt en zijn Tim en ik nog wat gaan drinken daar.
Vervolg komt snel ;)

  • 19 April 2012 - 15:52

    Miranda:

    hihihihihi die Tamara, je maakt ook wel de gekste dingen mee daarzo. Kijk maar wel goed uit met die mafkezen. Veel plezier én tot het volgende verhaal...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tamara

Actief sinds 02 Nov. 2010
Verslag gelezen: 456
Totaal aantal bezoekers 41177

Voorgaande reizen:

20 November 2010 - 30 November -0001

De wereld rond

Landen bezocht: